קידום אתרים - אופטימיזציה

כתוב לנו
072-233-7888
להאמין כי ניתן להשיג כל מטרה

קידום אתרים אופטימיזציה

תהליך אופטימזציית אתר אינטרנט הוא התהליך החשוב ביותר בעת קידום אתר במנועי חיפוש.
התהליך מתבצע לאחר ניתוח חקר שוק ובחירת מילות המפתח המתאימות ביותר.
תהליך זה מתחלק לשני תת-שלבים: שינוי קוד האתר וכתיבת טקסטים איכותיים ובעלי שייכות לתחום המבוקש. התהליך מתבצע לכל דפי אתר האינטרנט, ולא רק לעמוד אחד בלבד.

כותרת לדף (Title)

תג Title הוא תג המיועד להצגת כותרת הדף. כותרת זו תוצג במנועי החיפוש השונים. לכן, חשוב מאוד לבחור כותרת שתמצה ככל האפשר את הדף אותו אנחנו מקדמים. הדבר הטוב ביותר הוא לרשום בכותרת את מילות המפתח בלבד של הדף המסוים. ניתן לנסות לשלב את שם האתר/העסק או תיאורו, אך לקידום מושלם ומיטבי רצוי לרשום את מילות המפתח בלבד. חשוב לבחור עד 2 מילות מפתח אותם יש לשים בכותרת. המינימום, לקידום איכותי, הוא 2 מילים בכותרת הדף.

תגי מטה (Meta Tags)

תגי מטה, Meta Tags, הם תגים המתארים את דף האתר ומספקים את המידע אותם הדף אמור להעביר למשתמש. בנושא קידום אתרים, תגים אלה משמעותיים וחשובים ביותר.
ישנם 2 תגים מרכזיים עליו נדבר במאמר זה: Keywords, Description.

אופטימיזציה של התמונות בדף

תמונה אחת שווה אלף מילים, האמנם?
בטכנולוגיה הקיימת היום, למנועי חיפוש אין את יכולת ניתוח התמונות הדרושה על מנת להבין את תוכנן.
מנועי חיפוש יודעים לנתח טקסט בלבד ולכן יש לדאוג להפיק את המקסימום מתוכן הדף.
לכן, ישנו פתרון מתאים על מנת להעביר למנועי החיפוש את אופי התמונה כדי להביא לקידום אתר אפקטיבי.
מאפיין ALT התמונה מאפשר לנו לתת לתמונה תיאור טקסטואלי וכך למנוע "בזבוז" של העשרת תוכן הדף.
חשוב להשתמש במאפיין זה, תוך כדי שימוש במילות המפתח אותם בחרנו לקדם בדף זה, או פשוט לרשום את התיאור האמיתי של התמונה, גם אם אין שימוש באותם מילות מפתח שבחרנו.
כאשר התמונה היא קישור, דין תיאור התמונה כדין טקסט המופיע כקישור.

אופטימיזציה של כותרות הדף

כותרות הן דבר חובה בתהליך קידום אתר במנועי חיפוש ובקידום אתרים בכלל.
כותרות עוזרות מאוד "להבליט" רעיון מרכזי, או במקרה שלנו את מילות המפתח החשובות שלנו.
ניתן לעשות זאת באמצעות כותרות שנקבעות ע"י התגים h1, h2, h3 וכך הלאה.
ככל שהמספר גדול יותר, כך חשיבות הכותרת קטנה יותר.
כותרת h1 מרמזת על כותרת ראשית. מתוקף היותה כזו, היא יכולה להופיע פעם אחת בלבד לאורך הדף.
לעומת זאת, שאר הכותרות הן כותרות משנה. לכן, הן יכולות להופיע מספר רב של פעמים בדף, ללא הגבלה.
מומלץ לשים את הכותרת הראשית h1 כמה שיותר גבוה מבחינת קוד האתר, וכן מבחינת התוכן שמוצג למשתמש. ככל שהכותרת תופיע במקום גבוה יותר, תהיה לה חשיבות גדולה ויתר.
נסו לסדר את הכותרות בסדר היררכי כך שלא ייווצר מצב של חוסר סדר מבחינת סדר הכותרות.